Επιστροφή προϊόντος

Ευχαριστούμε που επιλέξατε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα για τις αγορές σας! Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα για επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων.

Φόρμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία επικοινωνίας σας και ένας συνεργάτης μας θα σας καλέσει το συντομότερο δυνατό.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Τηλέφωνο επικοινωνίας

+30 2651 045514

email

info@bestwear.gr

Διεύθυνση

Λεωφ. Δωδώνης 34, 453 32, Ιωάννινα, Ελλάδα

Σε περίπτωση υπαναχώρησης (αλλαγής γνώμης), μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του, στη διεύθυνση που αναγράφεται παρακάτω, με δική σας χρέωση μεταφορικών, ανάλογη του τιμοκαταλόγου της εταιρείας courier που θα επιλέξετε. Δεν είναι δυνατό να συμψηφιστεί αντικατάσταση προϊόντος με αυτό που επιστρέφετε και θα πρέπει να καταχωρήσετε νέα παραγγελία. Είναι υποχρεωτικό, το προϊόν που επιστρέφετε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Θα πρέπει επίσης, να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν την συναλλαγή (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, Δελτίο Αποστολής, κλπ).

Σε περίπτωση που παραλάβετε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε, θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά (2651045514), ή μέσω e-mail (info@bestwear.gr) ώστε να κανονίσουμε την άμεση παραλαβή του προϊόντος, με δικά μας έξοδα. Είναι υποχρεωτικό, το προϊόν που επιστρέφετε, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Επίσης, να τοποθετηθεί σε συσκευασία κατάλληλη για αποστολή (π.χ χαρτόκουτο). Τέλος, θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν την συναλλαγή (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, Δελτίο Αποστολής, κλπ).

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (DOA), θα σας το αντικαταστήσουμε (με το ίδιο προϊόν) χωρίς περαιτέρω χρεώσεις εφόσον πρώτα μας επιστραφεί, στη διεύθυνση που αναγράφεται παρακάτω, μαζί με το παραστατικό αγοράς (εντός 7 εργάσιμων ημερών) και γίνει ο τυπικός αλλά απαραίτητος έλεγχος του προϊόντος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η καλή κατάσταση της συσκευασίας του προϊόντος. Αν η βλάβη έχει προκύψει από την κακή χρήση του προϊόντος ή από κακή συσκευασία κατά τη μεταφορά του προς τα εμάς, διατηρούμε το δικαίωμα να μην το αντικαταστήσουμε. Σε αυτή την περίπτωση ο αγοραστής, επιβαρύνεται τη χρέωση των μεταφορικών από και προς τα εμάς. Αν στο προϊόν που μας αποστείλετε δεν εντοπιστεί κάποια βλάβη/ελάττωμα, θα σας το επιστρέψουμε εφόσον το επιθυμείτε και θα επιβαρυνθείτε τα μεταφορικά του από και προς τα εμάς.

Καλάθι αγορών
Scroll to Top